Hazar Gölü’ndeki plajlar Ege ve Akdeniz’i solladı

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Ege ve Akdeniz, yaz aylarının gelmesiyle birlikte nüfusunu ikiye katladı. Ege ve Akdeniz’e akın eden vatandaşlar, yazın tadını çıkarıyor.

Ege ve Akdeniz’e gitmek istemeyen ya da yer bulamayanlar ise rotasını Elazığ’a çevirdi.

Elazığ’da serinlemek isteyen vatandaşlar ise derinliği ile birinci sıralarda yer alan, 22 kilometre uzunluğa ve 6 kilometre genişliğe sahip Hazar Gölü’nün kıyısında bulunan plajlara akın etti.

Özellikle Diyarbakır, Malatya, Bingöl, Tunceli, Bitlis, Mardin ve Batman başta olmak üzere etraf vilayetlerde yaşayan vatandaşlar, denize uzak olmaları nedeniyle Hazar Gölü’nü tercih etti.

Tatilciler için birbirinden farklı imkanlar sunuyor

İki ada ve gizli kenti bulunan Hazar Gölü etrafı, apart otel, kamp çadır alanları ile tatilcilerin beğenilen yeri oldu. Akdeniz ve Ege kıyılarını aratmayan Hazar Gölü’nde tatilcilere şezlong, şemsiye, deniz bisikleti, tekne çeşidi üzere imkanlar da sağlanıyor.

“Ege ve Akdeniz’i aratmıyor”

Hazar Gölü’nün başlı başına bir kıymet olduğunu vurgulayan işletme sahiplerinden Mehmet Bahçeci, “Ege ve Akdeniz’i aratmıyor kelamı burada gerçeğe yansıyor. Bunaltıcı sıcaklardan serinlemek için ağır bir talep var.

Buraya gelen insanların mimiklerine baktığımız vakit çok keyifli olduklarını görebiliyoruz. Bu bizi ayrıyeten keyifli ediyor. Doğu ve Güneydoğu başta olmak İç Anadolu’dan, hatta Ege ve Akdeniz bölgelerinden gelen vatandaşlarımız da var. Burada yabancı turistlerimiz de var.

Burada bulunan meskenlerimiz aslında ağustos ayının sonuna kadar dolu. Buraya gelen ya da gelecek olan konuklarımız hayal kırıklığı yaşamayacaklardır. Zira burası hakikaten hoş bir bölge.” dedi.

“Burası Ege ve Akdeniz’e nazaran daha serin”

Diyarbakır’dan geldiğini lisana getiren Medine Derya Kanat, “Buraya birinci sefer geldim. Umduğumdan çok daha hoş buldum. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine geldim fakat çok beğendim. Olağanda diğer bir yere gitmeyi planlıyorduk lakin burası yakın diye buraya geldik. Güzel ki de buraya gelmişiz.

Ben yıllarca İstanbul’da yaşadım. Bodrum’a tatile gittim, Ege ve Akdeniz’de cinslere katıldım fakat buradan hiçbir farkı yok. Burası bilakis daha serin. Oralarda nem oranı çok fazla lakin burada gece uyurken üstümüzü örterek uyuyoruz. Burada hem yazı hem de ilkbahar mevsimini yaşıyoruz” tabirlerini kullandı.

mutlu
Virüslü
Hazar Gölü’ndeki plajlar Ege ve Akdeniz’i solladı

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

Giriş Yap

Samsun Gündemi ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!